23 Ekim 2009 Cuma

Yaşasın İlk Ürünlerim...




Ahşap boyama kursuna başladım.İnanılmaz zevkli ve eğlenceli.Bugüne kadar neden gecikmişim diye çok üzüldüm.2 haftadır devam ediyorum.Şimdilik hazır transferlerle, peçete teknikleriyle başladım.Yakında fırça çalışması öğreneceğim.Çook heyecanlıyım.Ben ki kendimi el becerileri konusunda hiç yetenekli bulmazdım ama benim de yapabileceğim el becerileri olduğunu görmek beni inanılmaz mutlu etti.Fotoğraflarını gördükleriniz laleli tepsi ve melekli kalemlik benim yaptığım ürünler.Şimdi eşim ve kardeşime masa üstü kartvizitlik çalışıyorum, bitince onların da fotoğraflarını eklerim.Boş vakti olan, evde sıkılan herkese tavsiye ederim.Hem yeni birşeyler öğreniyorsunuz hem de evde ihtiyaç duyduğunuz eksiklerinizi kendi el becerilerinizle yapıyorsunuz, sevdiklerinize kendi emeğiniz olan hediyeler veriyorsunuz.Bu beni çook mutlu etti.

6 yorum:

zuzuların annesi dedi ki...

Harika!Renkler,desenler...Ne iyi olmuş bu kurs işi...Ne güzel şeyler yapmışsınız...
Sevgiler.

MAVİANNE dedi ki...

çok şık ellerine sağlık
çok beğendim

Meleğin Dünyası dedi ki...

Zuzuların Annesi ve Mavianne,teşekkür ederim:))Beni yüreklendirdiniz.Sevgiler...

TAZE NANE dedi ki...

HER ARKADAŞLIĞIN GÖKYÜZÜNDE BİR MELEĞİ VARMIŞ.
SEVGİLER...

Handan dedi ki...

Ellerine sağlık, çok güzel gözüküyorlar.

Meleğin Dünyası dedi ki...

Taze Nane ve Handan teşekkür ederim...Sevgiler:)