12 Ekim 2009 Pazartesi

Tiyatro Sezonu Açıldı.......


Aslında 14 ekim için 'Fosforlu Cevriye'ye bilet almış heyecan içinde bu sezonun ilk oyunu için bekliyorduk.Çünkü geçen sezon o kadar uğraşmamıza rağmen bu oyuna bilet bulamamıştık.Ama arkadaşlardan bir telefon geldi ve 'Kerbela' oyunu için fazla bilet olduğunu öğrendik. Cumartesi gelecek misafirlerimi falan unutup düştük yollara.İyikide gitmişiz çook güzel bir oyundu.Görüntü efektleri muhteşemdi.Tarihi bir oyundu ve bilmediğim pek çok şeyi de öğrenmiş oldum.

Oyun oldukça uzun 2 perde 3 saat sürüyor.Müzikli ve danslı bir oyun ve müzikleri de çok güzel.Oyuncu kadrosu çok kalabalık ve başarılı.

Konusu:İslamiyet döneminin başlangıcında varolan demokratik öğelerin yok edilmesi ve Hilafetin saltanat haline getirilmesi, din kisvesi altında inançların yerini çıkarların alması ve buna duyulan tepki-direniş oldukça etkileyici bir dille anlatılmaktadır.

Güzel bir oyun izlemenin keyfi içinde eve geldiğimde ise yarının telaşı sardı beni.O kadar hazırlığı hem de Mert'le birlikte nasıl yapacaktım.Neyseki korktuğum gibi olmadı 4-5 satte 7-8 çeşit hazırlığımı yaptım arkadaşlarımı ağarladım.Pazar gününü de evde yorgunluk atarak geçirdim.

Bu arada sonunda alyansımızı da aldık:))

Hiç yorum yok: