5 Mayıs 2008 Pazartesi

Alış-Veriş Yapmak


Hafta sonu olunca şu büyük alış-veriş merkezlerini gezmek adet oldu artık.Ankara 'da büyüklü küçüklü 20-30 belki daha fazla böyle merkez var ve açılmaya da devam ediyor.Ve biz sürekli 'A burası yeni açılmış gidip bir gezelim' modundayız.Aslında hepsinde aynı markalar ve aynı tür fast-food ürünleri vb. bulunmasına rağmen biz sanki çok değişik biryere gidiyormuş edasıyla buralara gidiyoruz.Ve durmadan alış-veriş yapıyoruz ihtiyacımız olsun olmasın.Bakıyoruz kesemize uygun bizi de cezbeden birşeyse tamam kesin bizim olmalı diyoruz. .Acayip bir tüketim toplumu olduk çıktık.Ne kadar çok alış-veriş yaparsak günümüz o kadar iyi geçiyor, yüzümüz gülüyor.Öyle bir rahatlıyoruz ki hepiniz bu duyguyu çok iyi bilirsiniz eminim:))
Psikolojide bunun bir adı,tanımı vardı ama şimdi hatırlayamıyorum.Aman böyle rahatlıyoruz ne yapalım deyip boşvermeli miyiz.Yoksa kendimizi başka ilgi alanları mı bulmalıyız artık hangisi doğru olur bilmiyorum.Ama alış-veriş yapmayı çoook seviyorum:)))))Onu çok iyi biliyorum.

5 yorum:

özii dedi ki...

Bendeeee çok seviyorum....
Ama şu konuda yerden göğe haklısın, alışveriş merkezi diyince bööö geliyoo artık. Ama yinede gidiyoruz işte . vazgeçmeliyizzzzz

İlknur dedi ki...

Melek yazacak başka bişey bulamadınmı da bizi en çok mutlu eden ALIŞ_VERİŞ le ilgileniyosun.Tamam biraz abartıyo olabiliriz ama çooooooooooooooooook seviyorum.Bence boşluktan oluyo hep.Biz kendimize başka bir uğraş bulalım.Tabi ki alış-verişsiz olmaz.

özii dedi ki...

Tabii canımmm , yeni uğraşlar yeni alışverişi de beraberinde getircektir nasıl olsa :)))

özii dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Meleğin Dünyası dedi ki...

walla haklısın ozii yeni uğraşlar da yeni alışverişi getirir demi:))biz en iyisi sadece alışveriş yapalım başka uğraşı boşver:D