25 Kasım 2010 Perşembe

Öğretmenler Günü İçin





Oğlumun öğretmenleri için yaptığım kutular.İkisine de aynı deseni kullandığım için oğlum biraz bozuldu.Neden farklı yapmadın ki dedi.Ama ben de bu deseni çok seviyorum biraz da kolayıma geldi tekrar şablon çıkarmamak.Patlıcan moru olana gümüşle ıslak eskitme yaptım, kahverengi olanı metalik renkle boyayıp altın ile ıslak eskitme yaptım.Mine çiçekli papatya deseni uyguladım.Fena olmadı herhalde iyi gümlerde kullansınlar.
Tüm öğretmenlerin Öğretmenler Gününü Kutlarım.
Biraz geceikmeli oldu ama internet bağlantı problemini sıkça yaşamaya başladım.Yine bir bakım gerekecek herhalde.

2 yorum:

EV GÜNLÜĞÜ dedi ki...

ahşap boyamaya iki sene kadar gitmiş biri olarak bu güzel cicilere batyıldım siz öğretmenmisiniz çünkü bizim öğretmenimiz bencillik yapıp bize one strok tekniğini öğretmedi siz beceremezsiniz dedi bize bunlar çok güzel iki sene gittim öğrendiğim tek şey peçete yapıştırmak:( çok beğendim hoşçakal

yaseminlerim dedi ki...

Merhaba canim ellerine saglik ikisi de harika oldu gule gule kulansin ogretmen arkadasimiz mor rengine bayildim sevgiler.