12 Nisan 2010 Pazartesi

Ela Bebeğin Kırk Şekerleri











Yenidoğan yiğenim Ela dan bahsetmiştim.Kırkı çıkmak üzere ve onun için bebek şekerleri yaptım.Pembe pembe kalpler çok sevimli oldular.Biraz uğraştım ilk yaptığım için.Acemilik işte.Yok tülünü kes, yok mıknatısını bul.Oysa hepsinin hazırı ve kolayı Ulus'ta Suluhan da varmış.Ben bir kısmını Kızılaydan aldım.Bir kısmını suluhan dan.Öyle böyle tamamladım.Ahşap boyamadan da sepetini hazırladım çok sevimli oldular.
Bir benzerini oğlumun sünneti için yaptırtmıştım.Dünya kadar para vermiştim.Artık kendim yapabiliyorum.Yarı fiyatına maloluyor.Hemde kendim yaptım demenin keyfi de ayrı.Tavsiye ederim.

6 yorum:

İlknur dedi ki...

Muhteşem olmuşlar arkadaşım ellerine sağlık...

MAVİANNE dedi ki...

çok bayıldım bunlara süper olmuşşş
uzun bir ömür diliyorum Ela'ya

Meleğin Dünyası dedi ki...

İlknur ve Mavianne teşekkür ediyorum...

Beyaz Kkelebek dedi ki...

Yeğeninizi Allah analı babalı büyütsün.Bütün çalışmalarınız gibi buda çok güzel olmuş.
Özellikle fırça çalışmalarınızda çok güzel.Keşke o kadar marifetli olsaydımda peçeteden dekupajdan sıyrılabilseydim ;)
Emeğinize sağlık.Sevgiler SLN

Meleğin Dünyası dedi ki...

Beyaz Kkelebek, inanın benim de çok bir yeteneğim yok.Sadece hocam çok iyi bu konuda ve de biraz hırs yaptım.Sizin yaptıklarınıza da ben bayıldım.Teşekkür ederim.

♥ Ç!lekl! ♥ dedi ki...

Cok seker olmuslar...IYI fikir .Bencede kendi yaptigin seyin degeri cok farkli...