27 Temmuz 2009 Pazartesi

Mutluluklar....


Sevgili Sibel ve Onur geçtiğimiz günlerde dünya evine girdiler.Sibel eşimin kardeşi daha önce de bahsetmişimdir.Uzun ve zorlu bir süreçten sonra sonunda mutlu sona eriştiler.Umarım hayatları boyuncada hep sorunsuz ve mutlu olurlar.

Uzun süredir yazı yazmıyorum, bilgisayarımın kapağını bile açmıyorum.Hiç bir şey yapasım yok.Sanırım bu sıcaklar beni fena etkiledi.

Yarın da evlilik yıldönümümüz güzel bir sürpriz bekliyorum eşimden.Böyle özel günlerde her zaman güzel sürprizler yapar.Bakalım bu sefer ki ne olacak.Belki biraz canlanırım:)

4 yorum:

özii dedi ki...

Benden de mutluluklar ....
Bu arada size de daha nice yıllar dilerim :) Süprizini bekliyoruz:))

İlknur dedi ki...

Sibel ve Onur'a mutluluklar diliyorum..

Ayrıca;sizinde evlilik yıldönümünüzü kutluyorum.Nice nice yıllara diyorum...

TAZE NANE dedi ki...

Onlara ömür boyu mutluluklar dilerim.

Meleğin Dünyası dedi ki...

Özii, ilknur ve taze nane hepinize iyi dilekleriniz için teşekkür ederim.Sevgilerimle...