16 Temmuz 2008 Çarşamba

İşte Geldim!


Uzun bir aradan sonra tekrar yazmaya karar verdim ya da vakit buldum diyelim.Merak edenler içi Oktay iyi sayılır.Sanırım kornea nakli gerekiyor.Ailecek bu şoku atlatmaya çalışıyoruz.Sanki bir şey olmamış gibi davranıyoruz.Göz damlalarını ve ilaçlarını itinayla vermeye gayret edip sanki geçmiş gibi yapıyoruz ve bu konu üzerine artık pek konuşmuyoruz.Bakalım sonu nereye varacak.....

Bu arada oğlumla acayip zıtlaşıyoruz.Hergün o küçücük canavarla boğuşmaktan depresyona girmem an meselesi oldu.(acaba girdim mi sürekli ağlayıp duruyorum.)Yemek yemeyen ve bu konuda inanılmaz inatçı bir çocuk anneyi ne kadar yıpratıyor inanamazsınız.Sanki her günüm 2 gün gibi geçiyor.Yani demek istediğim daha çabuk yaşlanıyorum:(( Ve bundan nefret ediyorum.Annemler hala tatilde ve ben kendimi çok yalnız hissediyorum.Arada annemlere bırakıp nefes alıyordum şimdi hiç oksijen kalmamış gibi boğuluyorum.....

Sanırım bir tatile daha ihtiyacım var.2 hafta sonra Ayvalıkta olacağız.Yetecek mi dersiniz?

2 yorum:

özii dedi ki...

Canım hoşgeldin...Ve tekrar tekrar geçmiş olsunn , çok üzücü bir durum .
Bu arada Mert'in yemesi mi iyi, yememesi mi iyi bilemedim . Benim böyle bir sorunum olmayınca anlayamıyorum haliyle. Ben de engellemeye çalışıyorum Var mı böyle bir durum ? KOcaman göbekli bir oğlum var :((
Önemli olan sağlıklı olsunlar bırak az yesin....

Meleğin Dünyası dedi ki...

Düşününce ikisi de zor özii de.2 ayda 100 gr alınca gelişimi etkilenecek diye korkuyorum.Yoksa tabii ki canı isteyince yesin ama bi de annelik durumu galiba...