14 Mart 2008 Cuma

Inıshmaan'ın Sakatı


Dün yine tiyatroya gittik.Oyun İstanbul devlet tiyatrosunun bir oyunuydu.Üç saat sürdü.Sıkıcı desem tam değil sürükleyici hiç değil.Ama enterasan bir şekilde oyun kendini izlettiriyor.Çünkü oyuncuları muhteşemdi.Rollerine öyle bir adapte olmuşlar ki hayranlıkla oyunu izletiyorlardı.Deneyimli oyuncular deneyimlerini genç oyuncularda heyacanlarını oyuna katınca güzel bir seyirlik izledik.Bu arada oyun 11.Afife Tiyatro Ödüllerinden dört tanesini de almış.

11.AFİFE TİYATRO ÖDÜLLERİ
YILIN EN BAŞARILI PRODÜKSİYONU
YARDIMCI ROLDE YILIN EN BAŞARILI KADIN OYUNCUSU-SEMA ÇEYREKBAŞIOĞLU
YARDIMCI ROLDE YILIN EN BAŞARILI ERKEK OYUNCUSU-ATSIZ KARADUMAN
YILIN EN BAŞARILI SAHNE TASARIMCISI-ALİ CEM KÖROĞLU

Oyun İrlanda'nın batı kıyısında Inıshmaan Adası insanlarının dünyadan kopuk, yoksun ve garip yaşamlarından bir kesit sunuyor.

Benim oyundan çıkarımım ise hiçbir şey aslında göründüğü gibi değildir.Altında yatan bir çok sebep bu görünümü yaratır.
Benim tiyatro da en çok sevdiğim şey nedir biliyor musunuz?Sanatçıların alkışlanması.Hele başarılı bir oyun da izlemişsem alkışlamaktan ellerim kollarım sızlar.Onların yüzlerinde gördüğüm o işlerini başarıyla tamamlamış olmanın ve mükafatınıda alkışlarla almanın müthiş zevki beni cezbediyor.Kendimi ilginç bir şekilde mutlu hissediyorum.
Tiyatro izleyin!!!!

2 yorum:

Adsız dedi ki...

bir zamanlar ben de giderdim :( İnsan oyuncular kadar heyecanlanıyor nerdeyse : Anlamlı bir şey yapmış olmak düşüncesi sanırım.

özii dedi ki...

İhmal ettiğim şeylerin başında geliyor . Gitmemmiz lazım , çok severim ama gidemiyoruz işte!!